19 Temmuz 2015 Pazar

Telafinin telafisi-4

Arkadaş ortamında din muhabbetinin sonu:
-: Sen Kur’an’ı okudun mu?
+: Yok.
-: İncil’i okudun mu?
+: Yok okumadım.
-: Ben ikisini de dörder defa okudum. Çok sürükleyici sen de oku.
+: Aa ne lan bu sevdiği filme defalarca giden ergen gibi.
-: Okumadıysan konuşma olum. Oku öyle gel.
Türkiye’de mutlu bir an. Turistik bir otelin asansörü:
+: Selam..Selam. Which floor?
-: (Oha beni turist sandı. Kesin Yunan sandı hatta. Çok yakışıklıyım lan.) 6.kata abi eyvallah.
+: Vay kardeş sen Türk müydün?  Ben de seni Arap sandım.

Arkadaş ortamında kendini çaktırmadan övme:
-: Ulan keşke senin gibi iki bira içip hemen sarhoş olsam. Çok özeniyorum sana, çok şanslısın. O kadar içiyorum senin kafana gelemiyorum. Hem hamallık, hem cebe dokunuyor... Ne güzel ya iki birayla hemen zum olmak.
+: Dönülmez akşamın ufkundayım lan vakit çok geç.
-: Hah işte ben de onu diyorum.

İzmir’de sıradan bir gün
+: Foça yoğurdu çok güzel ya baya güzel, hep güzel!
-: Harbiden çok iyi. Foça açık cezaevi mahkumları yapıyormuş lezzeti de oradan geliyor diyorlar.
+:Evet ya biliyorum. Helal olsun valla onlara. Lezzeti, kıvamı her şeyiyle çok güzel. Mahkumların yapıyor olması ayrı bir güzel.
-: Hadi tüm İzmir birlik olalım, hep beraber Foça yoğurdu övelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.