14 Temmuz 2015 Salı

Telafinin Telafisi-3

İstanbul’da bir ilan:
Boğulmaya son!
8 saatte garantili yüzme eğitimi.
Kadir Yüzme Kursu

Türkiye’de sıradan bir gün:
+: Abi, ben kadın-erkek eşitliğinden yanayım ve erkek faşizminin bu topraklarda var olduğunu düşünüyorum. Bu faşizmin yok olması için mücadele etmek gerek... Cahillikten ve gericilikten kaynaklanıyor. Bu sebep üzerine eğilip, çözümlemeler yapmak gerek.
-: Doğru diyorsun. Eğitimsizlikten kaynaklanıyor. Bu konjonktürde devlet politikasının değiştirilmesi için de mücadele etmek gerek. Devlet bu konu üzerinde baskıyı hissetmeli, eylemler yapmalı, sürekli gündemde tutulmalıdır.
(Bir süre sonra)
+: Evet canım. He canım. Öyledir... Evet ben de aynı öyle dedim...Hmm ya aslında tam olarak öyle değil...Yok geçen sefer anlattım anlamadın. Yine anlatayım...Yok öyle değil... Ya tamam işte...Dur bak beni dinle..Ohoo ne dinleme var, ne anlama var.Yeter ki problem çıkar...(Telefonu kapatır.)
+: Abi bu kadınların hepsi böyle, saçma sapan bir şeyi uzattıkça uzatırlar. Anlatırsın anlamazlar. Hep işlerine geldikleri gibi yaşarlar. Sorun çıkartmaya bayılırlar. Hepsi böyle abi bunların.
-: Haklısın valla boş şeylere dikkat konusunda da üstlerine yok.

Hacettepe Fizik Mühendisliği'nde sıradan bir gün, bir ders sonrası:
+: Hiç bir şey anlamadım la.
-: Ben de .
*: Ben de.
/: Valla ben de. 

İzmir’de milli bayram kutlamasının olduğu bir gün:
+: Her milli bayram balkona bayrağımızı mutlaka asarım. Önemsiz bir şey gibi görünüyor, ama önemli. Atatürk İlke ve İnkilapları’na ne kadar bağlı olduğumuzu gösteriyor. Görevimizi yapıyoruz biz her milli bayram.
-: Biz de öyle anacağım bayrağımız başımızdan hiç eksik olmasın. Bu bayrak, Cumhuriyetimizin, özgürlüğümüzün simgesi. Bu bayrak olmasa, herkesin herkese saygı duyduğu, özgürce bir yaşamımız olmayacak.
+: Bak birinci kattakiler hiç asmıyor. Gelince soracağım neden asmıyorsun diye?
-: Sor valla. Ayıp! Bu ülkede yaşayıp bu ülkeyi kabul edemediler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.