3 Temmuz 2015 Cuma

Telafinin Telafisi-2

İzmir’de sıradan bir gün:
+: İzmir çok rahat şehir. Çok şanslıyız burada yaşadığımıza.
-: Öyle hakikatten. Burada herkes birbirine saygılı kimse kimseye karışmıyor.
(Kalabalık Suriyeli grup görülür)
-: Öff bunlar da doluştu buraya artık gitmezler. Oh ne güzel hayat benim param hep bunlara gitsin.
+: Hepsinin senden benden çok parası var, bakma burada böyle durduklarına. Tayyip bunları maaşa bağlamış. Senden benden iyi yaşıyorlar.

Mardin esnafıyla sıradan bir tanışma
+: Hoş gelmişsiniz. Nasıl yardımcı olalım?
-: Şu ne kadardı hocam?
+:Vallah normalde 50 liradır. Ama sana 40 olur. Ne alırsan ben indirim yapacam...Otur ayakta kalmayasın. Ne ikram edeyim. Hava sıcak. Kola, su başka bir şey.
-: Yok abi sağol.
+: Çok güzeldir bizim memleket siz de sevmişsiniz değil mi?
-: Abi ben de Mardinliyim.
+: Hee iyi o zaman.

İzmir’de Midyeciyle bir konuşma:
+Ne kadar midyeler?
-: Küçük 30, orta 40, büyük 50.
+: 10 liralık alsam ikramın olur mu?
-: Olur olur sen merak etme.
+: Memleket nereydi hocam.
-: Kardeş Mardinliyim diyeceğim ama gözünü seveyim neden tüm midyeciler Mardinlidir diye çok ilginç bir tespitmiş gibi şaşıra şaşıra sorma bana.
+: Yok vallah ben de Mardinliyim diyecektim.
-: Off o daha kötü şimdi sana neresindendir diye sormak zorunda kalacam. Hiç bir yere varmayan muhabbet olacak. Merak etme ben sana güzellik yaptım.
+Eyvallah. Saygılar.

Bir şirkette sıradan bir gün:
+: Biz şirketimizde bayanlara pozitif ayrımcılık yapıyoruz. Onların bir dediğini iki etmeyiz.
-: Evet kesin öyledir. O yüzden şirketinizde çalışanların sadece yüzde onu bayan. Hem bayan ne allasen (-: Diyemedim ya la)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.