6 Haziran 2015 Cumartesi

Bir ben eksiktim

 Seçim üzerine
Arkadaşlarım beni iyi bilir. Bildikleri içinde oyumu kime atacağımı da bilirler. Ben ülkenin bölünmesinden yana olan, barıştan nefret eden, az okuyan, cahil, kandırması kolay, az solcu, dinci, yobaz, milliyetçi biri olarak kime oy vereceğim belli. Kandırması kolay biri olduğumdan da saf olduğum söylenir. Diğer çok solcu arkadaşlarım gibi, ileriyi göremem. Egemen güçlere hizmet edenler tarafından kandırılabilen, az solcu bir bireyim. Bölünmek kanımda olduğundan az solcu, çok solcu ayrımını yapmaktan kaçınmam. Biraz daha ilerlersem az solcular içerisinde ortanın az solcusu bile olabilirim. Bebeklerden, çocuklardan, doğadan nefret ederim. Öldürülen canlar umrumda değildir. Biricik güzel devletimizin, yaptığı hizmetleri görmeyecek kadar nankör biriyim. Hem bu kadar nankör, hem de bu kadar umursamaz tavrımla; bu canları öldüren, yapılan hizmetleri,destekleri parçalayıp yok edenlere destek olan bir partiye, oy vermek boynumun borcu. Zılgıt sesleri, mekap ayakkabı, poşu gibi sembolleri bu ülkeyi bölmek için kullananların yanında yer alırım. Bu ülkeden ve insanlarından nefret eden, hayatının her alanında güçlüden yana olan ben, ABD emperyalizmine bayılırım. Kandırılmış az solcu olarak, gücüne hayran olduğum ABD’nin kalaşnikofuna şarjör olmak için, yarın gönül rahatlığıyla oyumu kullanacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.